Vrácení zboží a reklamace
14ti denní lhůta na vrácení zboží při nákupu v e-shopu
Stane se, že vám zboží objednané v našem e-shopu z nějakého důvodu nevyhovuje.
Ode dne, kdy k vám objednávka dorazila, nebo jste si ji vyzvedli, máte možnost do 14ti dnů odstoupit od kupní smlouvy viz naše Obchodní podmínky. Můžete vrátit část objednaného zboží nebo celou objednávku bez udání důvodu.
JAK NA TO:
1/ Vyplňte Formulář pro vrácení zboží. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, napište na kus papíru číslo objednávky, kontakt na vás a číslo vašeho účtu nebo požadavek na výměnu za jiné zboží.
2/ Zabalte všechny kousky, které chcete vrátit a spolu s formulářem doručte k nám. Vybrat si můžete z následujících možností:
- Nejpohodlnější způsob je odnést balíček do podacího místa Zásilkovny a nahlásit kód: 95191089. Nemusíte tisknout štítek ani na místě nic platit, vše zajistí obsluha podacího místa. Z vráceného zboží vám v dobropise zpětně odečteme 57,- Kč za dopravné.
- Zastavte se osobně u nás v obchodě v Polské 60 na Praze 2, formulář vám pomůžeme vyplnit na místě.
- Odešlete balíček spolu s vyplněným formulářem jakýmkoliv jiným způsobem na adresu:
Obchod Shark in the Park
Barbora Zajíčková
Polská 60
12000 Praha 2
(Když se obejdete bez České pošty, budeme rádi. Máme jí hodně daleko.)
3/ Po obdržení vráceného zboží vám vystavíme dobropis a vyměníme zboží nebo vrátíme peníze na váš účet. Obvykle vše řešíme obratem, nicméně na vyřízení máme zákonem danou lhůtu 14 dnů po odstoupení.
Reklamace
Pokud se na zboží, které jste u nás koupili cokoliv pokazí, máte právo na reklamaci. Na každé zakoupené zboží máte 2 roky záruku.
Zastavte se u nás v obchodě nebo nám napište na e-mail sharkinthepark.fashion@gmail.com a co nejlépe popište vadu. Přiložit můžete i fotografie, které urychlí celý proces reklamace.
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1/ Vyplňte Formulář pro reklamaci zboží, kde dobře popište vzniklou vadu.
2/ Doručte zboží spolu s formulářem k nám obdobným způsobem jako při vrácení ve 14ti denní lhůtě:
- Nejpohodlnější způsob je odnést balíček do podacího místa Zásilkovny a nahlásit kód: 95191089. Nemusíte tisknout štítek ani na místě nic platit, vše zajistí obsluha podacího místa. V případě reklamace nebudeme dopravné účtovat.
- Zastavte se osobně u nás v obchodě v Polské 60 na Praze 2, formulář vám pomůžeme vyplnit na místě.
- Odešlete balíček spolu s vyplněným formulářem jakýmkoliv jiným způsobem na adresu:
Obchod Shark in the Park
Barbora Zajíčková
Polská 60
12000 Praha 2
(Když se obejdete bez České pošty, budeme rádi. Máme jí hodně daleko.)
3/ Po obdržení reklamovaného zboží vadu posoudíme.
4/ V případě uznání reklamace opravíme vadu a uvedeme zboží do původního stavu.
5/ Pokud vada opravit nejde nebo by oprava způsobila změnu charakteru zboží, vyměníme vám zboží za nové nebo vrátíme peníze na váš účet.
6/ Může se stát, že reklamaci nebudeme moci uznat. V takovém případě pošleme reklamované zboží zpět k vám.
Obvykle vše řešíme obratem, nicméně na vyřízení reklamace máme zákonem danou lhůtu 30 dní od podání.
O průběhu vás budeme informovat na kontakt uvedený v reklamačním formuláři. Podrobnější informace najdete také v našich Obchodních podmínkách.